WebSphere 9.0 strävar efter att vara ett modernare system för både B2B eller B2C. Högre säkerhet, 30% snabbare än tidigare versioner och naturligtvis mer kostnadseffektivt.
Med snabbväxande marknader, högre förväntningar från kunder och nya konkurrenskraftiga utmaningar vill alla företag och organisationer öka flexibiliteten i sina system. Vi vet alla att förändringar sker snabbt och när det händer gäller det att kunna anpassa sina strategier. Särskilt i marknadsföringen och den breda dialogen med kunderna över olika kanaler.
WebSphere Commerce v9.0 har förenklad implementering, hantering och underhåll. Det gör det möjligt för dig att anpassa varumärkesupplevelsen så mycket eller så lite som du behöver, och du kan göra det tryggt med IBMs sömlösa och lättanvända system i ryggen.
Sitter du idag med exempelvis v7.0 eller v8.0 och funderar på att uppgradera? Ta hjälp av verktyget IBM WebSphere Migration Discovery Tool som hjälper dig att få en översikt över processen.
Här är bara några av förbättringarna. Läs mer i IBMs senaste announcement letter från 2017-12-05
- Microservices architecture, with lightweight, self-contained, distributed servers, supports horizontal scaling, parallel development, and utilization of modern, open source tools.
- Docker containers deliver key benefits for DevOps, including deployment automation, delivery acceleration, and application portability.
- Flexible deployment options for Docker containers gives IT organizations more infrastructure choices for e-commerce workloads, including all cloud options: private, public, or hybrid deployment.
- Docker containers enable DevOps to implement a continuous integration and continuous deployment (CI/CD) pipeline to accelerate release updates and customer enhancements to e-commerce sites.
- Evolution of the technology stacks makes customization of the brand and business user experience more efficient and cost effective. Key changes include adoption of lightweight IBM WebSphere Liberty, replacement of Enterprise JavaBeansTM (EJBs) with JavaTM Persistence API (JPA), introduction of the externalized customization (xC) programming model, a RESTful API model, and implementation of the jQuery framework for Aurora starter store.
- Deeper integration with IBM Watson(R) Content Hub, an artificial intelligence (AI)- enabled content management system, helps transform volumes of digital brand assets into a comprehensive library making it easier to find and use assets to create strategic and impactful content.
[:]